Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2007 04:47 - Кой бях, съм и ще съм..
Автор: stoni Категория: Политика   
Прочетен: 4508 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 26.10.2008 21:03


 
http://extremecentrepoint.blog.bg/viewpost.php?id=88282

Вижте този линк...страхотно експозе в няколко реда...влезте в крак, събудете се, опомнете се ХОРА.

Прекарах три опасни години сред опасни и с опасни хора.Станах милиционер.От 1983 до 2002 г. видях толкова щуротии, които някога може и да поопиша по подробно.Междувременно завърших задочно социална педагогика, записах трети курс право, когато си хвърлих и шапката и картата и любимия ми ПСМ.За тези години имам общ сбор от около 2 години командировки в София, Благоевград, Кърджали, Варна, Омуртаг, Ст.Загора, Пловдив, Крумовград, Ардино...преминах 4 преквалификационни школи в София, Варна и отново Пазарджик.Наместо почивка изкарах и един курс по хардуер и всички най известни и периложими в живота и работата ми приложения за ПС.
През 1993 година преминах нелегално границата и работих като докер в северна Гърция...през това време разтоварих толкова тира със селитра, колкото бях виждал до този момент в нашето село.Спечелените пари си оставих там на Катерини-Паралия...обаче опита си взех с мен ;) Поработих няколко години по постановление #5 на МВР от "онези" години и упражнявах един "особен надзор" над фирмата на жена ми.Ипотекирах си 2 пъти апартамента и създадох една ВСК, която май я има и до днес.По едно време бях до Холандия, там посетих една специална ферма (ще разкажа някога) в Германия се разхождах и там срещнах "човека" нищо общо с кракозиянеца..

Когато бях достигнал житейското си ниво на некомпетентност, имигрирах в Канада.На 5.02.кацнах и едвам си казах на таксито, че  търся хотел за децата и жената.
Най спокойния ми месец от живота и единствения ми, за сега без трудов стаж, беше този първи месец в Монтреал, където съм и в този момент в който пиша.Изкарах едногодишен курс по френски а вечер деливъри...изучих това което е различното от нашия начин на живот( а то няма нищо общо с него) демек всичко от нула.С езиците се справям така както кремиковски циганин с българския.Монтреал е двуезичен все пак..английски, френски, руски а крокозиянски в къщи и тук.Естествено kaтo член на IPA се запознах и с другарите и тук, дори ме направиха и член на 7-ми Монтреалски...изкарах една секюрити академия, един курс за оръжие и още 5 пермита едно от които, за бой с палка :lol:
Междувременно децата пораснаха а работата се канализира, че ми остава време за да спретна и един преврат в бананова Кракозия  Следва...

Следва...




Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - Честито и на хаирлия!
19.06.2007 23:16
Честит блог, Стони!

Все така истински и неуморно!

Милен
цитирай
2. анонимен - otgowor
22.08.2007 12:03
ot snimkata si wadq iswod 4e si umen i inteligenten.a za holandiq nqma takowa ne6to-wij marihuanata izob6to drogata da.az sam protiw neq,no tuk e prosto pod pat i nad pat-ina4e e hubawo,horat sarde4ni,no mnogo vali.
цитирай
3. stoni - Мерси, че така ти изглеждам:) За ...
22.08.2007 15:51
Мерси, че така ти изглеждам:)
За Холандия може би трябва да поясня, че видях многократно по-хубави неща отколкото нещо лошо...за фермата е друга история и наистина става въпрос, за една ферма в която отглеждат дъждовни червеи за стръв...
това имах предвид:)
цитирай
4. анонимен - кратко
22.09.2007 00:54
инспекторе, предисторията до 2002 г. е кратка
цитирай
5. stoni - Вярно, че е кратко. . . ама е рано още ...
22.09.2007 16:02
Вярно, че е кратко...ама е рано още за мемоари та само фиксирам периоди...интересното предстои.;).
цитирай
6. анонимен - Джерджински Феликс Едмунтович
11.10.2007 15:06
Познаваме се добре и нямам усещането от "опасния"ти период и нямам усещането,че СМУ опасни хора....
цитирай
7. stoni - @non-imen
11.10.2007 15:31
Е, предполагам ме познаваш...оба4е аз как да знам...нали не е духа на ФЕД?
А с кого имаш и можеш да сравняваш хората от там?
Това е важно за някаква вярна категоризация!
цитирай
8. анонимен - смешник
07.10.2008 21:41
Всички постови и натирени се изживяват като най-големите нинджи. Кажи защо Бат Бойко те изгони от мвр, щото си много кадърен ли?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stoni
Категория: Бизнес
Прочетен: 446875
Постинги: 146
Коментари: 153
Гласове: 1332