Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2009 16:32 - CRUISE MISSILE
Автор: stoni Категория: Бизнес   
Прочетен: 1436 Коментари: 0 Гласове:
0



CRUISE MISSILE

Airborn

Аз не съм фашист. За червена измет, като тебе аз съм повече от фашист. Аз съм империалистически американски ограничен ядрен удар. Аз съм ракета "Круз" в комсомолския ти гъз. Аз съм Вълкът на Смирненски, който подгони и умори от глад баба ти и дядо ти. Аз съм финансовата акула от Уолстрийт, от която майка ти и баща ти просеха заеми, за да построят панелното котило,в което те създадоха, и което е триста пъти по-скапано от колибата на моя булдог. Аз съм спътникът, който ги снима, когато те зачеваха, но също и когато най-добрата част от теб изтече по задника на избраницата ти, която със сигурност обичаш по-малко от любимата си партия. Аз съм Superman, който като сополиво пионерче имитираше, прекроявайки червеното знаме на дружината в наметало. Аз съм James Bond от видео филмите, когото пунтираше, опитвайки се безуспешно да сваляш съученичките си от гимназията: "Меня зовут Захов! Авакуум, Захов!".

Аз съм морският пехотинец, който отказа от погнуса на сестра ти, която се продаваше в хотел "Родина" в София, за да купи на мама и тате цигари HB (по вашему ХА-БЕ) и виски "Бело Конче”.Аз съм имиграционният служител, който измъчи и разплака баща ти на JFK в Ню Йорк. (Бяха го пуснали с 50 USD от БНБ по покана на бай Спиро Шумкаря - комунистическия дипломат, съселянин на баба ти и ятак, на ятака на ятачката на ятака на един братовчед на приятеля на стринка ти, която революционно се отдала в една мандра, докато крадяла кашкавал, на един познат на един от Чавдарците, от несъществуващата НОВА) Аз съм онзи плутократ от TEXACO, който купи евтино милиони барели петрол от либийските ви терористични съюзници, заради чиито синове и моите долари в джоба им, първата ти любов те заряза плачещ, стенещ, хлипащ и с разбито сърце в "елитното" ШЗО.

Аз сложих огнен меч и милиарди долари в ръцете на Рейгън и Тачър, които погребаха престъпните ви КПСС и БКП, докато ти, сутрин, обут в маратонки "Ромика" и облечен в "Studio В-2" се потеше пред социалистическия ви компютър "Правец" в АОНСУ, а вечер, просълзен слушаше Висоцки, вмирисан на водка в стаята си в Студенския град, облепена с плакати на романтичния ви идол Че (ех, ама да знаеш с какъв кеф му видяхме сметката!). Аз съм онзи от Силиконовата долина, който създаде Звездните Войни, докато ти защитаваше аспирантурата си, а съветската ти другарка вече се беше опрасила и със светлото ви болшевишко-бесепарско продължение в корема, сумтейки през нощта, тайно тарашеше опърпаното ти дънково яке от битака за стотинки за марципан, тъй като в Русия и това нямаше, а ти събираше пари за цветен телевизор. Аз съм магната от Холивуд, който отнесе с един замах революционната ви червена лъжа, социалистическия ви реализъм и скъпоценната ви интелигенция, а най-смешното е, че ти ми плащаше и продължаваш да ми плащаш за това. Аз съм агентът от ЦРУ, който не прочете от монитора си историята на целият ти червен живот, защото комсомолската ти безлична съдба не може да заслужи вниманието дори на дъждовния червей излязъл след есенния дъжд на зелената трева в Ленгли. Аз съм онзи милитарист, стареца с цилиндъра, чичо Сам от плаката, който непрекъснато издухва съветските ти друзя от геополитическата карта на света.

Аз съм този войнолюбец от Пенсакола, който само с няколко jets, marines и satellites направи в Афганистан това, което за десет години непобедимата ти вечно пияна червена армия не можа да стори дори с един милион души и цялата "мощ" на руското оръжие. Аз съм американката от средната страница на PLAYBOY, която жадно гледаш, докато задъхано и потно ръкоблудстваш в нужника на двора си на село. Аз съм омразния ти обикновен американец, който построи нов търговски център в сърцето на София, за да можете винаги да гледате със завист и ужас в комунистическата ви душица, фалическия символ на вечното господство на Американската Демокрация.

Така че не ме обиждай, като ме наричаш фашист. Вярно е че съм новият "Drang nach Osten", не обаче с Вермахта, а с US Army, Международният Валутен Фонд, с Марлборо, със Звездните Воини,с Windows, с Кока Кола, с В2, с Локхийд, със Stealth, с Президентът Буш /как ви бърка той в здравенцето!/, с Холивуд и в сравнение с това, което ти готвя, планът "Барбароса" е детска игра. Аз съм Индиана Джоунс, Люк Скайуокър и Хан Соло, Терминаторът и Заличителят - с тях аз завладях децата ви.

Ти си обикновен български интелигент - можеш да ми противопоставиш само Кобурга, Мултигруп, Слави Трифонов, Биг Брадър, ВАЦ и незброимото ви войнство от “социолози” и безбуквени “журналисти”-проститутки, българската чалга и пошлост, петте ви хиляди бунища, руската мафия и мутрите, православната ви болшевишка дъга, безсилният ви антиглобализъм и антиамериканизъм и подводницата Курск (ако я ремонтирате).
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stoni
Категория: Бизнес
Прочетен: 446551
Постинги: 146
Коментари: 153
Гласове: 1332