Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2009 17:52 - Защо сме САТАНИНЦИ
Автор: stoni Категория: Бизнес   
Прочетен: 1833 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 29.04.2009 15:24


Няма ли кой да запуши устата на това пимпе, ако няма кой ще го направя аз!!???
Само, че ми писва да върша работата на хора на които им е работа. Учили, чели, писали, живели, яли, расли, молили се в среди и в поколения на нормалност и позволили синче на смотан послушник да изкочи от сянката на мръсотията в която се е риодил и под смаяните погледи на толкова народ да грабне кормилото на живота им и да си прави леви завой с цинични хуморески.
Този наглец ще ми каже на мен, как съм живял в "рая" на неговите послушни, нискочели, роболепни, дупедавни родители с другари до един със същия етикет отпред и отзад, и от където и да го погледнеш.
Нещастно лeке, мухлясало парче месо на което Бог е дал глава за да носи очила!!!...аз съм твой набор и съм расъл в "твойто светло време" но светоло не видях бе бомбе зачуклясало.

Ще кажете злоба е това?

Това е справедливия ми гняв, който излита от дъното на душата ми която се гневи, когато чуя, прочета или видя лицемера му майчин нескопосан.
Идва ми да хвана самолета и да го паркирам пред НДК. Идва ми да изкоча от него и право да го изровя в кабинета му ей това леке, да го хвана за червената вратовръзка и да го замъкна над нашето село. Да го закарам в двора на онези които с по 40 години трудов стаж, приличат на 117 годишни старци на почти неговата възраст. А той мазника на замазнен на свински ташак. И книга пише и слави, онова което Европа вчера отхвърли.

ДО КО ГА ще се търпи този срам?
До кога ще си говорим, докога ще се каним да вземем съдбите си в ръцете си?
Оставили сме да се разпореждат с тях ей такива смешници, глупаци, пълни кръгли глупаци. Без ден трудов стаж, без ден решавал проблем, без никога да знае какво е семейство, какво добро, какво вяра, надежда. Глупак в черква влиза от глупаци воден, там от глупаци от бащи им поставени посрещнат и вади вместо Евангелие, червената си книжка, написана от дявола."Защо сме САТАНИНЦИ"
Изметете се от храма другарю Сатнишев. Вие, родата ти, целия ти познат свят не е част от това, което постоянно се опитваш да представиш за част от вас. Това е друго, друго тесто е това, чисто от клас от семе, посято от други пророци а не от брадатий дявол КралМакс. Беж от там и запомнете, избийте си от главата, че този символ можете да обсебите. Защото църквата не е само калугера и стените в нея, църквата е преди всичко онези в нея, онези с душите си в нея, които я изпълват. А вие с това червено евангелие сте точно онов, което тези души няма как да докоснат. Защото няма човек с две души. НЯМА. Има с чиста, има и с продадена, проядена душа. Но с две няма.
Прав е човека, дето писа че само на 20 ярда от него от дупката пак изпълзява едно безродно, мафиотско, плужесто червено-кафяво. Прав е и винаги ще е прав и винаги дупката ще е там. Но винаги ще се намира и някой и после много, които да успяват да запушват този теч на пипала, който най отпред имат лъжливи устица и шепнат небивалици и драскат по заспалите душици на упити главици за рая тук, днес и сега. Рай в който няма да се става в 4 сутрин за тютюна, няма да се копа, няма да се ора, няма да се сее а само ще се бере и те ще му раздават дърветата "справедливо" с тяхната "справедливост".

МАХНИ СЕ ОТ РОДИНАТА МИ САТАНИШЕВ. image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Гневът е справедлив! Обидите заслужени!
24.04.2009 20:11
Дрислявият плужек с коженото яке е тъп рубладжия и грозно мекеренце. Такъв е, защото е направен да е такъв. Защото са го родили да е такъв. Възпитали са го да е такъв.
Скоро този посерко ще заминава за Москва.
Надяваме се да си уреди да остане там!
Ако не, той така или иначе играе последен валс. След броени месеци ще поеме към филиалите на Газпром.
цитирай
2. zabylgarite - Прав си приятелю
25.04.2009 17:10
поздравления,комунистите са най-преданите слуги на сатаната на земята,който не го е разбрал е в техен плен.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stoni
Категория: Бизнес
Прочетен: 446563
Постинги: 146
Коментари: 153
Гласове: 1332