Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2009 20:55 - Аз съм!
Автор: stoni Категория: Бизнес   
Прочетен: 1098 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз съм противник на теснопартйните интереси, и особен противник на онези партйни интереси, които прокламират оправяне через тяхните идеологии. Естествено левите идеологии прокламират точно това. Не само изучаване на обществото через самото общество като социолози а налагане на директни интервенции върху самото общество - социалисти. От тук се отнема неотменната част на индивида, неговата свобода и независимост и се подарява в ръцете на отбрана от него част, която застава между него и неговия създател.
Националните, етнически, расовви, псевдо религиозни общности за мен са част от тази борба за управление на човек от човек, без правото му на избор върху това с реални възможности да се откаже от тях и винаги да бъде поставят под общ знаменател с масата в която да го обобщават.
От тук и постоянната ми съпротива на псевдо националистически каузи, тесни етнически примчици, които вие считате като мои пасив, защото смятате тях за ваш общ актив.
Моя актив е моята личност в глобалния свят с глобални правила и над мен стои само онова управление, което сам си избирам да ме представлява под знаменателя човек и над него Той.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stoni
Категория: Бизнес
Прочетен: 446862
Постинги: 146
Коментари: 153
Гласове: 1332